czwartek, 13 listopada 2014

Uwaga, Uwaga!!!! Zmiana adresu bloga!!!

Od pewnego czasu myślę o tym jak wielkim problemem jest adres i nazwa bloga, które się od siebie diametralnie różnią. Odkryłam, że da się to zmienić niekoniecznie przenosząc wszystko na nową domenę. Nie wiem jednak, jak bloger zapatruje się na takie zmiany od strony innych blogów - tj. czy nadal będziecie mieli Książkowe Wyliczanki w obserwowanych blogach itp. 

Dlatego od soboty (09.11.2014) zmieni się adres mojego bloga z obecnego: 

parechwilwytchnienia.blogspot.com


na 

ksiazkowewyliczanki.blogspot.com


Mam nadzieję, że ułatwi to Wam a nie utrudni odnajdywanie mojego bloga (choć wiem, że na początku może być trudno ;) 

Zmieńcie proszę mój adres, jeśli obserwujecie bloga. 

Dziękuję za uwagę. Jeśli macie jakieś uwagi, piszcie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz